jueves, 8 de septiembre de 2016

                       udako oporrak
 opor onetan oso ondo pasatu naiz ,egun batean logroñora joan nintzen nire amarekin eta nire legusinarekin burger kinera meriendatzera ,beste egunbatean navarretera joan nintzen saldian ibiltzera eta paseo orretan saldien jabea ezan sidan lakuan eiza egiten dutela eta kontuz eukitzea ze al siguten tiro bat eman eta saldia beldurtuko zen eta botako ziguten gainetik.Beste egun batean  nire errian fsetak ziren eta zezena zeude eta ziren txikiak zezenak zartunintzen eta  arrapatu zidan eta nik miña asko artu nuen eta auek izan dira nire oporrak oso ondo pasatu ditut opor hauek                                                                                                                                                                                       Resultado de imagen de becerros y caballos

No hay comentarios:

Publicar un comentario