jueves, 8 de septiembre de 2016

NIRE OPORRAK

                        NIRE OPORRAK


Oporren hasieran Eric-ekin  Castrora joan nintzen, asteburua pasatzera. Ostiralean Castrora heltzean bainu-jantzia jarri eta igerilekura joan ginen. Gero gauean wiira jolasten egon ginen, gutxi gorabehera, hirurak arte.
Larunbatan, goizean, hondartzara tablarekin joan ginen, eta arratsaldean, berriro, igerilekura joan ginen.
Hurrengo asteburuan, nire arrebaren bi lagun etorri ziren eta  Eric-ekin egin genuena egin genuen.
Egun batean, urte guztietan bezala, nire familiarekin Castroko kamping-era joan nintzen.
Egun batzuk geroago nire familia erdia nire etxera etorri zen, janari garrantzitsu bat jatera, oso ondo pasatu nuen.
Beste egun batean, Melendiren kontzertu batera joan nintzen eta han gainera Ander Lopez-ekin topatu nintzen. Egun horretan oso ondo pasatu nuen.




 ZEIN ONDO PASATU DUDAN OPOR HAUETAN!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario