jueves, 8 de septiembre de 2016

                                                  Nire Oporrak

Hiru hilabete hauek oso ondo igaro ditut. Torreviejan eta Almerian igaro ditut oporrak, nire lehengusuarekin.
Torreviejan camping batean egon nintzen nire osabekineta nire hiru lehengusuekin ,Marjal izenekoa eta hor, lagun pila bat egin ditut. Camping horretan erle batek, ziztada bat eman zidan. Camping-an gauza asko zituen, futbol zelaia zuen ia dembora guztia hor egoten ginen.
Almerian egunak, nire guraso eta nire lehengusuarekin igaro nituen. Denbora guztia hondartzan geunden. Azkenik Galdakaora etorri nintzen, eta hile horretan,  nire amaren urtebetetzea izan zen.
1.egunean futboleko entrenamenduak hasi ziren eta geratzen diren egunak, nire lagunekin igaro nituen.

Resultado de imagen de marjal campingResultado de imagen de isleta del moro



No hay comentarios:

Publicar un comentario