miércoles, 14 de septiembre de 2016

                                          PORTAVENTURA 
Gaur port aventuratik etorri naiz, oso ondo pasatu dut barraka guztietan. Bi egunetan, hotel batean egon naiz eta beste bi portaventuran. 
Barraka asko daude baina gustokoenei buruz idatziko dut.  Niretzat barraka dibertigarriena, huracan kondorra izan da, momentuz port aventurako  barraka altuena da eta 100 metro justu dauzka, jausi libre bat da. 
Gustatu zaidan beste bat shambala da, hau montaña rusarik famatuenetarikoa da, 76 metroko altuera dauka. Hirugarrena niretzat tutuki splash da, urezko atrakzio bat da eta montatzen zarenean beti  blai eginda ateratzen zara eta nik esango nuke laugarren dibertigarriena dragon khana dela, eta azkena, bostgarrena, furius baco da, barraka azkarrena da 135 kilometro/orduko abiadura hartzen du 3,5 segundutan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario