jueves, 8 de septiembre de 2016

                             


                                            UDAKO OPORRAK 

Uda oso laburra egin iata ta eskolarako bueltatzeko ordua eldu da . Nire oporrak hasi ziren eskolako azken egunean gutxi gora bera, Asturiasera joan nintzen nire ama ahizta eta aitegaz. Cangas de onisera joan ginen eta oso polita zen. Nire hotelean jardin polit bat zegoen lore pila batekin, ta hotelearen atzeko parten piscina handi bat zegoen tunbonekin eta yakusi batekin. Gau batean  hotelera bueltatu egin genuenean belarrean argi berde batzuk ikusi genuen eta hasieran ez genuen jakin ser sen baina gero konturatu ginen luziernagak zirela ta nire aitak bat artu zuen guri erakusteko. Sisare baten itzura zeukan eta eperdien argi berde bat zeukan.
Urrengo egunean piscinara joan ginen hotz egi zegoen eta gero yakusiara sartu nintzen eta asieran bero asko egiten zuen 22º zeukan gutxi gora bera.
Resultado de imagen de cangas de onis

Gero Arantzazun egon gintzen, egunero nire lagunegaz kalera ateratzen ginen eta mendira joaten ginen gure zuhaitz-txabolara, or oso ondo pasatzen genuen eta bi kolumpio eta tiki bat egin ginun bea gero tikia kendu ta amaka bat egin ginun. Asko gustatzen zitzaigun gure txabola bea dena kendu gendun kolumpioa izan ezik ezin dogulako kendu korapiloa.
Beste egun batzuetan zinemara joan nintzen nire lagunagaz baten  " un espia y medio" ikusi ginun beste baten "mascotas" ikusi ginun eta beste batean "Zipi y Zape y la isla del capitan" ikusi ginun. Pelikula bat ikusi eta ondoren fotomatonera joaten ginun. Beste batean nire aite eta nire ahizpagaz joan ginen " Cazafantasmas " ikustera.
Resultado de imagen de cazafantasmasResultado de imagen de zipi y zape y la isla del capitánResultado de imagen de un espia y medioResultado de imagen de mascotas pelicula
Uda dibertigarria izan da baina bazen ordua eskolara iristeko.

Maitane

No hay comentarios:

Publicar un comentario