jueves, 8 de septiembre de 2016

ultimo dia de clases bilaketarekin bat datozen irudiak                NIRE OPORRAK

Azken egunean autobusetik atera nintzenean, libre negoenean, beti ateratzen nintzen kalera, batzuetan Urretara joaten nintzen eta beste batzuetan plaza gorrira. 


valdelagrana bilaketarekin bat datozen irudiak
Uztailak 4an, aitite eta amamarekin joan nintzen Cadizera, baina lehenengoz, Meridara joan nintzen gaua pasatzera. Han, beti hondartzara joaten ginen, hondartza Valdelagrana deitzen da eta sei kilometro neurtzen ditu. Nire aititek eta nik, ia ia dena ibiltzen egiten genuen. Egun batean, nire aititeren lehengusinaren izozki denda batera joan ginen, hiru zeuzkalako. Bera han bizi da eta bisitatzera joan ginen. Bueltan Avilara joan ginen.



origuela costa karts bilaketarekin bat datozen irudiak
Abuztuak 1ean, Torre Viejara joan nintzen aitarekin eta nire amamarekin. Beste mutil bat etorri zen bere emaztearekin. mutil hori Izaroren osaba da eta Jonatan deitzen da eta bere emaztea Maxin deitzen da. Egun batzuetan kartetara jolastera joan ginen eta orduan nire lehengusuak etorri ziren. Abuztuak 10ean nire aitaren urtebetetzea izan zen.



gorbea bilaketarekin bat datozen irudiak
Abuztuak 13an Gangureneko errefugio baten egon ginen, Gorbeian eta paseo batzuk egin genituen, nire aita eta lagun batzuekin.



No hay comentarios:

Publicar un comentario