domingo, 9 de octubre de 2016

IZKI HERRIA

Resultado de imagen de Izki korres                             
Resultado de imagen de la moreaOstiralean Izkira joan nintzen neure gurasoekin eguna pasatzera,oso polita da. Egun lasai bat izatea nahi badozue bertara joatea gomendatzen dotzuet.
Arratsaldean Logroñora joan ginen eta bertan katedralera sartu eta oso - oso polita zela iruditu zitzatidan . Gero izozki erraldoi bat jan genuen eta nik ezin izan nuen bukatu beraz nire aitari eman nion. 20:00 Pamplonara abiatu ginen oso nekatuta eta dutxatu eta gero atsedenalditxo bat hartu eta ohera.
Hurrengo egunean nire amamaren etxerajoan ginen bazkaltzera eta arratsalde partean, nire lehengusu txikiekin geratu ginen etaberaiekin jolasten primeran pasatu genuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario