domingo, 2 de octubre de 2016

ASTEBURUA

                                                     
Resultado de imagen de lidl

OSTIRALA: Ostirala goizean eskola euki nuen 9:15etik 16:45raino. Eskolatik atera nintzenean etxera joan nintzen nire amarekin eta gero 18:00etan nire lagunekin atera nintzen : Amets, Nahia, Ione, Garazi, Ariadne, Amaia, Paule, Peio...
Gero gauean etxera joan nintzen nire amarekin eta telebista piska bat ikusi ondoren, ohera joan nintzen.
Resultado de imagen

LARUNBATA: Larunbat goizean LIDL-era joan nintzen nire amarekin eta hor janaria erosi genuen. Etxera heldu eta gero entsalada bat jan  egin genuen. Arratsaldean nire lagunekin atera nintzen adb:
Ariadne, June, Amaia, Irati...      
Hitz egin genuen eta gero paseo bat eman genuen. Gauen etxera joan nintzen eta pizza afaldu nuen eta geroago "Lo imposible" pelikula  ikusi nuen nire ama eta aitarekin eta gero ohera joan nintzen.

1 comentario: