domingo, 23 de octubre de 2016

NIRE ASTEBURUA



                                       
Larunbata:

Larunbatean futboleko partidu bat jokatu nuen 11:15tetan Ermuaren aurka eta 2-1 irabazi genuen. Partidua ondoren taldeko guztiak enteratu ginen gure entrenatzailearen, Cristobal izenekoak, urtebetetza zela eta guztiak  joan ginen beregana eta zoriondu egin genion. Dutzatu ondoren futbol zelaiaren ondoan merendola bat egni genuen tortilarekin, edariekin... baina hori eta gero guztiok beteta geundenean Cristobalek napolitanak eta kremazko pastelak atera zituen. Gero etxera joan nintzen eta  beranduago Zallara joan nintzen nire osabaren etxera.

Igandea:

Igandean nire ama eta aita nire arrebaren partidua ikustera joan ziren eta ni eta nire anaia etxean geratu ginen. Lehenengo etxerako lanak egin genituen, gero etxea garbitu genuen pizka bat eta hori amaitu ondoren telebista ikusten jarri ginen eta gero arratsaldean kalera atera nintzen lagunekin

No hay comentarios:

Publicar un comentario