domingo, 16 de octubre de 2016

ASTEBURUA

                                                     
Resultado de imagen de peter y el dragon
Kaixo! Nola zaudete? Gaur Domeka (Urriak 16). Asteburuan zer egin dudan kontatuko dizuet. Ostiralean etxean geratu nintzen, ez nuelako ateratzeko gogorik. Larunbata aldiz egun dibertigarri bat izan zen niretat. Goizean berandu altzatu nintzen eta etxerako lanak egin ondoren nire ahizparen Bolleiboleko partidua ikustera joan nintzen, oso ondo pasatu nuen beraraiei animatzen

Arratsaldean nire aita, amamama, aitite,eta izeko, familiako norbait ikustera joan ziren. Ni nire lehengusu txikiarekin, Luken izenekoarekin, egon nintzen,primeran pasatu genuan film bat ikusten eta transformetara jolasten.
Domeka goizean ez nuen ezer insteresgarri egin, gaztelaniako diktaketa errepasatu bakarrik eta ingelesa zuzendu nuen. Arratsaldean ``Peter y el
dragon´´ ikustera joan ginen oso polita eta hunkigarria izan zen, ikustea gomendatzen dotzuet. Gero  Parking birakarira joan ginen hitz egitera eta ostean Mugurura jolastera. Asteburu oso polita izan da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario