domingo, 23 de octubre de 2016

ASTEBURUA

                                           
Ostiralean: klaseko lagunekin geratu nintzen eta plaza Gorrian egon ginen jolasten. Beranduago nire amarekin joan nintzen eta Alazne aurkitu nuen eta berarekin pizza afaldu nuen.

Resultado de imagen de eternal running galdakaoLarunbata: Larunbatean altzatu ginenean nire anaiak eta ni,  nire amarengana joan ginen bere urtebetetzea zelako eta mugikor bat oparitu genion. Arratsaldean eternal runninga ikustera joan nintzen eta Irati eta Andrearikin aurkitu nintzen eta beraiekin joan nintzen. Lasterketa amaitzean Elena, Peio, Paule eta Mariarekin aurkitu ginen eta plaza gorrira joan ginen. Zortzi terdietan nire koadrilakoekin joan nintzen eta gero Topara joan ginen Garagardoaren asteburua zelako eta nire aitite ata amamari taloa erosi genien.

Boletus edulisIgandean: Nire osaba eta lehengusuekin perretzikoak hartzera joan ginen eta nik onddo bat hartu nuen. Arratsaldean etxean geratu nintzen laburpenak  eta maleta ibiltaria prestatzen, oso asteburu dibertigarria izan da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario